Arkadaşlar 3.5 yasında ki oğlum ve ben pozitif çıktık hamileliğimin başından beri hatta covid çıktı çıkalı hiç olmamıştık maalesef covid olduk 36+6 haftalığım ne olucak kadın doğuma gitmem lazım mı izolasyondan sonra mı gitmem gerek bu arada vakalar inanılmaz arttı çok dikkat edin lütfen 😢