Hayırlı sabahlar, İyi bayramlar canlar❤️ Malum son düzlüğe girmişken uykular haram oldu.. dün kontrolümüz vardı bebeğim iri bebek 39 hafta ile uyumlu 3480 gram. Nst de Sancı çıkmadı fakat başı kanala girmiş dedi doktor zaten son zamanda rahmimde çok fazla baskı hissediyordum. İri baby olduğu için bayram dönüşü 13’ünde hem pelvik muayeni yapacağım hemde rahmini uyaracağım dedi. Çok fazla beklemek istemiyoruz 4 kg yu geçerse sezaryene dönmek zorunda kalabiliriz dedi. Kısacası Çarşamba günü herşey belli olacak. İlk doğumum 10 sene evvel normaldi fakat 2800 doğmuştu oğlum. Bu şimdiden tosbik umarım sağlıkla kucağıma alabilirim. Ve aşırı stresliyim.. korku heyecan hepsi bir arada🙃