Yani şimdi şöyle ben çektirdim berbattı devlette yaptırdım 13 gün kadar yoğun kanamam oldu. Her yerde az ve 2-3 gün kanama diyodu doktora gittim normal dedi geçti. Çekerken ilkinde sıvı ilerlemedi o zaman acımadı. Sonra 3 kere daha çekti( can acısından hareket ettiğim için film kaydığından dolayı) sonuç hiçbir sorun yok oldu. Ama bugün tekrar çektirmem gerekse napar eder özelde çektiririm. Yeni makinelerde acımıyormuş ama çoğu devlette eski makine varmış. Sen özelde yaptıracağın için diğer arkadaşların dediği gibi acımaz diye düşünüyorum bende