Her ay mümkün olduğunca bebeğimi görmeye gidiyorum. Bugün 18 haftalık oğlumu görmeye gittim. 1 ay boyunca doktora şunu sormam gerek, bunu sormam gerek, hastaneden şu konu hakkında bilgi almam gerek diyorum. 🤣🤣Ultrasonda doktor bebeğimi gösterdiği an soracaklarımı unutuyorum. Çıkıp gidiyorum. Eve geldiğimde aklıma geliyor. Hayır bide not alıyorum telefona, onu bile unutuyorum. 😂😂 Bu ikinci gebeliğim. Kızımda da böyle mecnun gibiydim. Oğlumda da böyle oldum. 😂😂 Var mı benim gibi olan.