ssa239688 Benim ilk çocuğum 7 aylık denemeden sonra oldu, şimdi de ikinciyi deniyoruz 7 ay oldu tık yok. 1 seneye kadar bekleyin eğer olmazsa öyle gelin diyor genelde doktorlar. Tabi siz bilirsiniz ama oluruna bırakın, zor biliyorum ama geleceği zamanı vardır bebeğinizin 🙏