Esssrraaa Merhaba anneler 🌸 37+3 hamileyim 🤍 Son bir haftadır öksürürken hapşırırken hatta geçen gün kusarken oldu çişimi tutamıyorum, baya baya altıma işiyorum 😐İlk gebeliğimde yaşamadım böyle bişey. Bu normal mi? Var mı benim gibi olan?
Esssrraaa Lahinnn Evet baskı yaptığını çok fena hissediyorum 🥴 Dün öyle bir oynuyordu ki afedersin elimle aşağımı tuttum kaçırmim diye 🙄
Lahinnn Lahinnn basını hıssederek oluyorsa haftan ılerı senın ondan rahim agzı uzunlugunu acıklık var mı olcturmeni tavsıye ederım
Esssrraaa Lahinnn Bu hafta kontrol var ama bayram tatili giriyor araya. Doktorum var mıdır bilemiyorum. Ne yapsam sizce tatilin bitmesini beklersem çok uzun olur. Son haftalarım artık ya ne yapsam bilemedim.
Lahinnn Esssrraaa valla ben de rahım kısalıgj var normal bır hastane aciline gıt bence sancım var dıyerek bır olctur nstde baksınlar var mı sonra da bu basıncı soyle asagıdan bakıyorlar ama ben rahım agzı kısalıgım var pesser takılı dıye ımza attm baktırmamıştım cınku 33 haftalıgım ondan rısk olmasın erken dıye cantanı yanına almayı da unutma 🌸 artık her hastaneye gıdıste uzaksa eger canta muhakkak alıyotlar 35. Haftadqn sonra
Esssrraaa Lahinnn Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 Çantayı çok iyi dediniz. Teşekkür ederim 🌸