Ediz2020 benim yavrumda direk yoğun bakıma alınmıştı düşün yavrumu göremedennnnnnn götürdüler . Salya sümük yoğun bakım kapılarında ağlıyordum 😞 of bi an hatırladım allahım yardımcınız olsun . Ama bi haftada çıkardılar hiç merak etmeyin gerçekten de o kadar güçlü oluyorlar ki 🥰 bak şimdi benim ki 1 yaşında 🙈 covid var diye içeri de sokmadılar hiç doğurdum ama doğurduğum yavrumu göremedim 1 hafta . Hep ağladım gözümde yaş durmadı hiç . Aynı sizin sebepten dolayı yattı sonra da sarılık değeri de yüksek çıktı nefes alıp verişi de çok hızlı dediler 😞