H-nurr 25+2 kaç aylık oluyor benim hesabıma göre 6,5 fln yapıyor ama çevremdekiler degişik deişik şeyler söylüyor her kafadan ayrı bir ses
Soruyorumm H-nurr 5 ay 27 günlük 5 ayı doldurup altı aydan da 27 gün doldurmuşsunuz üç gün sonra tam altı ayınız dolup bitmiş olacak yedinci aydan gün almaya başlayacaksınız
H-nurr Daha 6 .ayına girmemiş mi oluyorum gebelik hesaplama da baktım bi sayfadan 27 . Haftaya girince 7 ay oluyor diyordu
yagmur_s H-nurr hayır hayır 6 bitmiş oluyor. 30 bittiğinde tam 7 aylık. 40 hafta tam 9 ay değil. 9 ay + 10 gün olduğu için hafta ay hesabı biraz karışık oluyor. Ama siz şu an dediğim gibi 25+5 olunca tam 6 ay olacaksınız. 7 ye gireceksiniz.
Nurnur000 H-nurr Öncelikle sağlıkla gelsin.25+2 yani 177 günlük gebesiniz. 180 gün 6 aya tekabül ediyor. Yani 3 gün sonra tam 6 aylıksınız.🌸
Arvenveannesi Yaa kızlar ben de şuna çok takılıyorum🤷🏼♀️ Son adet tarihine göre 9. Haftamda oluyorum ama bazı uygulamalarda bir hafta sayılmıyor ve gebelik yaşını gösteriyor yani 8+2 . Ben ne demeliyim ya da siz adet başlangıcından mı sayıyorsunuz haftanızı😬🙏