yagmur_s Kız bende biliyorum😂 benim de ilk çocuğum ama öyle yapacağım penye olanı götüreceğim. Kalın da koyuyorlar koyulabilir belki ama Çok sıcak olur zaten hastane çıkışları uzun kollu şapkalı eldivenli. Ama sen yine de kalın koy müslin de koy ne olur ne olmaz. Bende belki koyarım daha başlamadım hastane çantası hazırlamaya bakıyorum sadece kim ne koyuyor diye 😂😂 benim inşallah Ağustos sonu doğum sıcak olacağını düşünüyorum bu sene yaz da geç geldi çünkü