AynurSayginsoy Böyle bir durum başına gelen varmı acaba hangi doktora gittiysem çok riskli diyorlar bebekler aynı yerde sürekli temas halinde olacakları için birbirlerine zarar verebilir diyorlar böyle bir durumla karşılaşıp ve sağlıklı doğum yapan var mi aranızda
Tupbebekile AynurSayginsoy tek kese tek plenasata ikizleri yani. Sayfadada çok var çoğul gebelik bölümünü okuyabilirsin. Korkma allahın izniyle birşey olmaz sadece daha dikkat etmen gerekir preinatoloji bölümüyle devam etmen senin için faydalı sık kontrol gerekli ayrıca kendini yoracak işlerden kesinlikle kaçın ve nacizane tavsiyem diyetisyen eşliğinde devam et tek kese bebeklerin gelişim geriliği olmaması için sağlıklı beslenme gerekli
Esnis AynurSayginsoy ben varım canım 28+4 haftadayız doktorlar çok olumsuz konuşuyor . 16. Haftamdan beri peritonojiye gidiyorum . Sanada tavsiyem hemen bi peritonoji bul