Ben 29+4 üm, azcık yürüsem veya ayakta kalsam aynı sekilde alta doğru baskı ve ağrı hissediyorum, biraz fazla yorulsam kasılmalar başlar hemen, sanıyorum bir tık genetik olarak erken doğuma yatkınlığım olmasından kaynaklı. kaldıki cok yürüyüp üstüne temizlik yapsam doğururum heralde. Bebek büyüdükçe çatı kemiklerine binen ağırlık artıyor ve bu kemiklerde açılmayı sağlıyor doğuma hazırlıyor bizi, yasadığımız ağrılarda bu yüzden.