Canlar merhaba :))
Bebişte hava değişikliği oldu memlekete geldik ve çok sıcak buna bağlı olarak da terliyor. Çişini uyanık olmasına rağmen 8 saattir yapmadı bu normalde hiç olmamıştı. Terlemenin etkisi bu kadar çok mudur yoksa sütün yetmemesiyle ilgili endişelenmelimiyim şimdiden teşekkür ederim 😊 pimpirik diyenlerniz olabilir napalım ilk bebe 😁( 4 aylık)