KubraAydin Kızlar oğlumun yüzü dün hafif hafif isilik oldu bugün böyle kıpkırmızı oldu göz kapakları dahil sıcaktan mıdır acaba bilen var mı
linamom KubraAydin isliğe benziyor benim kızımda da var ama kolik olduğu için kendini sıkıyor ve böyle şeyler çıkıyor
KubraAydin holly zıbın giydiriyorum sadece ama 3 gündür banyo ettirmiyordum doktorumuz vücudunda çıkan döküntüler için bi karışım verip banyo ettirme dedi ondan olmuş olsbilir mi banyo etmedi kaç gün
holly KubraAydin olabilir benim bebeğim geçen sene Haziran 22 de doğdu en sıcak zamanlardı günlük duş aldırdım çok kalın giydirmedim üstüne hep Müslin örttüm karnı ağrımasın die hatta belki inanmayacaksınız klimAlı odada uyuduk en düşük modda İzmir de hava çok çok sıcaktı bi sıkıntı yaşamadık çok şükür
Deryak52 KubraAydin alerji olmuş bence normel hassas ciltleri var herkes opmesin ellemesin izin vermeyin
Tupbebekile İsilik gibi değil alerji gibi benim kızımda bu şekilde yüzü kabarırdı. Doktorunuza muhakkak görüşün geçmiş olsun. Eğer isilik derede kullanmıyor bazı anneler ama pudra hafifçe serpiştirin nemlendirici kremler dahada islik yapıyor
Ilkhayat KubraAydin bı hastaneye gitmekte fayda var derim benim oğlumda olmustu 4 aylıktı sırtında felan alerjisi çıktı toz deterjana 1 yaşından sonra geçer dedi ve geçti
Neslikra06 KubraAydin canım senin gönderiniz hatırlıyorum da nqsıl oldu bebeğinin vücudu iyileşti mi geçti mi hastalık
benimmdunyamm KubraAydin önceki gönderinizi baktım isilik değil isilik kesinlikle böyle olmaz siz iyi bir doktora götürün çocuğu yazık vücudu nasıl olmuş göbeği falan nasıl geçti mi
teacherozlem KubraAydin süt alerjisi ve çoklu besin alerjisi olabilir doktoruna söyleyin bu şüpheyi kakası nasıl yeşil ya da sümüklü sümüklü mü kokusu da kötü olabilir bir de fışkırarak kusma var mı tabi sadece cilt olarak da tepki verebilir