Xxz Ultrasonda baş uyluk vs normal hatta bir hafta geriden gelmesinin sıkıntı olmayacağını biliyorum ama bugünkü ölçümde karnı geriden geliyomus ve zayıf karnı ,böyle olmasın dedi doktor. Araştırdım bu sadece karın çevresinin küçük olması asimetrik gelişim geriliği olarak geciyo. Bu durum da ancak gebelik zehirlenmesi ve tansiyonda oluyimus. Bende ikiside yok yani geri kalma sebebi sadece beslenme olabilir. Bunu yaşayan var mı bir sorun oldu mu ? Yoksa başka bir doktora daha mı gitmeliyim acaba
Gulcan-59 Xxz 4 gün önce benimde 2 hafta geriden geliyomuş karın çevresi dedi 1 gün sonra idrarda protein çıktı gebelik zehirlenmesi şuanda hastanede doğumum bekleniyo mutlaka kontrol ettirin her hangi bir yan etkide beklemeden başvurun
Ruveyda_baskapan Xxz öncelikle ölçümler bile ultrason cihazından cihaza fark ediyor , bence bir doktora daha git, plasenta da kireçleme var mı mesela bi bakılsın, endişelenme Yani en iyisi farklı bir hastane ve doktor kontrolü
Xxz Gulcan-59 teşekkür ederim bayram bitsin gidicem .çok geçmiş olsun kaçıncı haftandasin. Bir belirti varmi nasıl anliycam tahlilde mi belli olur sadece
Xxz Ruveyda_baskapan ayrıntılı ultrason yaptirmadigima şuanda pişman oldum gerçekten. :( Teşekkürler canım
Gulcan-59 Xxz ben 36+4 haftalığım Belirtileri var tansiyon baş ağrısı mide bulantısı görme bozukluğu ama ilk öğrendiğimde belirti yoktu seviye yükseldikçe belirti göstermeye başladı