Rumeysa6115 Kızlar 6+1 deyiz bugün. Böyle karnımda şişlik var hazımsızlık ve böyle eğilip doğrulurken kasılıyor gibi oluyor normal mi sizce
29ayse29-34 Rumeysa6115 normal cnm hazımsızlık gaz şişkinlik ağrı bel ağrıısı kaşık ağrısı hepsi normal bebişin yerleşmeye çalışıyor rahim büyüyor bağırsaklar yer değiştiriyor
Rumeysa6115 29ayse29-34 çok asırı rahatsız etmiyor ama önceki gibi değilim eğilip dogrulurken mesela hissediyorum yani. Normal demi o zaman icin rahatladı