Benimde yoktu ilk kizimi hic emziremedim denemedigim kalmadi ama tutamadi malesef. Emmeyede gonlu yoktu gerci pek. Bu sefer ucum baya cikti solu rahatlikla tutabilir sag biraz zorlicak gibi duruyor. Bakalim noluyor nasipte varsa emer emmesede ben sagmaya alistim ne yapalim sagarim yine sutum bol allahtan