leona98 26.hafta tamamindan yaziyorummm. Naber anneler? Benim gibi hafta tamamini dort gozle bekleyenler var miii? 98 gunumuz kaldi, keyifler nasil? Ne gibi sorunlariniz var?
tugbadipi leona98 25+2 yim bende🥳 karın kasık bölgemde ağrılarım oluyor yaa yatakta dönerken aşırı oluyor 😩 onun dışında hareketleri aşırı hat hissediyorum . Çok şükür 🤍🤍 sende durumlar nasıl
Emine123kuzu leona98 26 hafta +2 olduk 🎈 gebelik şekeri çıktı, kutruk sokumu ağrısı var, çok yürüdüğümde bacaklarımdan birind siyetik ağrı dadanıyor , öne eğilemiyorum amaa hareketlerini hissetmek mükemmel 🧡