cigdem4154 Kızlar 39+2 haftalık olduk. Karnım yaklaşık 1 2 saattir aşırı sert ama bi sancım vs. Yok bi de ayağa kalktığımda sanki bebek rahimden düşecek gibi hissediyorum normal mi doktora gitmem gerekiyor mu ? Su nişan vs. Birşey gelmedi