Gebelikte yaşadığım kabızlık sonucunda hemoroid oldum. Tuvaletimi yaparken çok zorlanıyorum aglıyorum. Çok agrım oluyor. Doktorum bekunis diye bi hap verdi. Ancak ilaç uzun süre kullanımda bagırsak tembelliği yapıyormuş. Çok da kullanmak istemiyorum. Bu durumu yaşayıp hergün ilaç kullanan var mı?