Hanımlar hepiniz evlatlarınızı sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 ufak tecrübelerime karşı bilgi vermek istedim sizlere. İki kızım var normal doğum yaptım. Öncelikle sancılardan bahsedeyim. Düzensiz, hafif ağrılı i, dinlenip duş alınca geçen sancılara itibar etmeyin 😁 yalancı sancılar. Esas sancı düzenli acı veren yerinizde durdurmayan sancıdır. Naparsanız hapın geçmez. Makatta baskı hissederseniz bilin ki bu bebektir. Çıkmak için baskı yapıyor. Tuvaletim geliyor diye wc ye gidip ıkınmayın. Allah korusun wcye doğurursunuz. Sancılarınızı takip edin 4 dk ya düşünce hastane yolunu tutun. Her gebe farklıdır tabiki. Evden çıkmadan da su ve ufak bişeyler atıştırın. Has. yiyip içmeye müsade etmiyorlar pek. Benim öğlen 1 civarı kontrolde 3 cm açılmam varken yatış istendi kabul etmedim. Eve gelip bekledim ve sabah 5 te düzenli sancıyla gittiğimde sadece 5 cm olmuştu. Suni sancı aldım haliyle. Suni sancıdan korkmayın evet çok can yakıyor bağırma isteği oluyor ama enerjinizi bağırmak için değil ıkınmak için kullanın. İnanki bebek doğduğu an acıların hepsi gülücüğe bırakacak yerini. Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin. Dediğim gibi her doğum her gebelik farklı ilerliyor. Bunlar benim yaşadıklarım umarım sizlere de yardımcı olur biraz. Sağlıcakla..🌸❤️