Cansusahin05 kuzucuğum hiç korkma bende 21 haftalıkken covid oldum hiç birşey olmadı şükürler olsun. Bol su sağlıklı beslen eğer şeker sıkıntın yoksa taze meyve bol dinlenme ile geçir. Ateş öksürük şiddetli ağrıların olursa hastaneye git vakit geçirmeden. Ama korkma bebeklerimiz Allah’a emanet birşey olmuyor onlara