merhaba arkadaşlar 35+0 da pazartesi günü son kontrole gittigimde acil sezeryan oldum dün doğacak diye biliyorduk daha erkenci geldi bizim kuş:) 1885 gram 48 cm olarak doğdu bebeğim tam olarak beslenemiyordu içerde 2-3 hafta kilosu geriden geliyordu. 27.haftada ortaya cikti.hep dinleniyordum kilo alsın diye ugrasiyordum. kan akisim bozulmus pazartesi de. Doktorum hemen sezeryana aldi. Spinal sezeryan. Ben bir gece yatıp ciktim. Bebeğim Pazartesiden beri kuvezde solunum sıkıntısı yok serum ve benim sutumle besleniyor. Yeterli kiloya ulasinca sanırım yanımıza gelcek artık:) herkese kolay doğumlar diliyorum sağlıkla kucağımıza alalim bebislerimizi:) iyi bayramlar diliyorum