Oguzhanberraselina Kizlar bebeğim 5 günlük sanki hafif sarılığı var elimden geldiginde bol bol emziriyorum, siz nasil atlattiniz evde ve ne yaptiniz?
Arife18 Oguzhanberraselina Bizde 18 günlüğüz doğduğı ilk 1 hafta 10 gün sarılığımız vardı bol bol emzirme ve doktorumuz mama takviyesi yaptı mama ve anne sütüyle geçti çok şükür sizinde geçecektir 1 haftaya kalmadan inşallah🤲🏼😊
Umut60 Oguzhanberraselina güneşlendir sarılık tedavisinde süzülmüş güneş ışığı veriliyor güneşler d3 damla aksatma günde 3 damla
afrAybars Ben ilk bebeğimde 1 buçuk ay çektim sarılığı 🙄 bol bol emzir canım başka yapabileceğin hiç bişey yok ✨