sym25_ Umay255 Maşallah 😍 Ben 22 haftalık oldum göbeğim hala çok küçük akşama doğru yemek yedikçe şişiyor 😀
nurssell Umay255 hadi hayırlı bir evlat olsun 😊 benim daha belli olmadı 16+3 üm bende bayramdan sonra gidicem bakalım belli olucak mı
nurssell Umay255 çok nötrüm 😂 birşey hissedemiyorum canım başta erkek hissediyordum ama artık o histe kalmadı