MeriHera mucize_bebekk ay inşallah çatlarsanda üzülme ya bebişlerimizden hatıra olarak bakmak lazım olaya zaten başka çaremizde yok 😄
mucize_bebekk Ahsenmom yani sen söylemesen ben sadece göbüşle bi de bacakla kalırdım zaten iyiki söyledin vallahi aklıma bile gelmedi bel kol falan 😂
Burcumusic91 mucize_bebekk kimyacı bir arkadaşımdan saf vazelin sipariş etmiştim . Çok iyi geliyor bilginiz olsun . Ama saf olmalı unutmayın .
mucize_bebekk Burcumusic91 biz anca internetten alabiliriz ama o da ne kadar güvenilir olur ve ne kadar saf olur 🤔🤷♀️
Novaa mucize_bebekk Banyodan çıkınca simya evi nin nemlendirici yağını sürüyorum. Genelde de günde bir kere lierac ve badger belly oil kullanıyorum.
Mutluluk22 mucize_bebekk ben badem yağı ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 24,haftada başlamıştım şuan 35 im çatlak yok canım
mucize_bebekk Mutluluk22 ya bende badem yağı kullanıcaktım hatta aldım da ama normalde badem yağı tüyleri falan çoğaltıyor ya kullanan bi kaç kişi korkuttu beni cesaret edemiyorum ya🤦♀️hatta argan yağınıda çatlaklar için falan çok iyi diyolar ama o da badem yağı gibi cesaret edemiyorum işte
tugbadipi mucize_bebekk bio oil ve Tatlı badem yağını genelde karıştırarak gece yatmadan ve sabah kalkınca sürüyorum Eyüp Sabri Tuncer in zeytinyağlı vücut bakım kremi (gün içinde sürekli nemli kalmasını için sürüyorum) (Göğüslerimi ve bacaklarıma da sürüyorum) 25+2 yim çatlamadım henüz 🥳
mucize_bebekk tugbadipi badem yağı için bi kaç kişi konuştu işte ister istemez bi soru işareti de bıraktılar bende ya
tugbadipi mucize_bebekk yani ban normaldede tüysüz kılsızım o yüzden tatlı badem yağı olumsuz etkiledi mi farketmedim açıkçası
mucize_bebekk Mutluluk22 bende en kötü bi kaç kere deneyip görücem artık olmazsa kullanırım aldım yani bir de ama sağolsunlar güzel korkuttular 😂
Emine123kuzu Ahsenmom 26+2 yim bende bebek yağı aldım akşamları daha çok gerginlik oluyor öyle sürüyorum,genetikte etkili tabi muhtemelen çatlak olacak diye düşünüyorum çokta önemsemedim doğrusu ama nemlendirmeye devam