Yoncaasakin Kızlar bugün belimde ve karnımın genelinde geçmeyen bi ağrı var sancı olduğunu düşünmüyorum sancı düzenli aralıklarla falan olur ama bu öyle değil öğlenden beri var ağrı kesici içtim geçti ana tekrar başladı sizce neden olabilir
Kartaaneesiii Bende 37 haftalığım kuzum bugün benimde alt karnımda ağrı sancı oldu bende doğum sancısı olmadığını biliyorum ama okuduğum kadarıyla bu yalancı sancılarla vücut rahim kendini doğuma hazırlıyor
atlasannesiiii Benim de bel ağrım o şekilde parol aldım ama bir saat falan hafifletti sürekli devam eden bir ağrı sonradinda hafif hafif kasik ağrısı yaşadım 34 haftaligim yani yalancı sancı sanirim