hulyadem-01 ciğere dokununca olur derler ama bence dokununca çok bir etkisi yok. İçinde a vitamini fazla olduğu için fazla yememek gerekiyor. O zaman leke oluyor işte. Çiğ ete dokunmak da salmonella bakterisi bulaştırdığı için riskli, hamilelikte bağışıklık düşer o yüzden dokununca elleri çok güzel yıkamak lazım.