Crnn_1 canım benim de var o ağrılarım 1 haftadır çekiyorum 7+2 yim ön sol üst dişim bide onun tam altındaki dişlerim ağrıyor doktora söyledim çok acilde dayanamazsam dişçiye görün dedi ama ilk 3 ay önermiyoruz dedi bende dedim olsun beklerim o zaman acelesi yok dişimi sıkarım dedim 🤣 şimdi üst olan vuruyor ama idare etmeye çalışıyorum doktorda şaşırdı erken vurmuş diye bu aylarda pek olmaz dedi ama yapacak bisey yok olan oldu