hunilimom irem4141 bebek bir yerde toplanıyor atıyorum sağ taraf şişiyor karnım çok sert oluyor bazen ağrı oluyor ki benim öyle oluyor belime sancı giriyor
hunilimom irem4141 bazılarında oluyor sanırım bazilarin da olmuyor benim ilk gebeligim de hiç olmamıştı bunda 27-28. Haftadan beri var kasılmalarım günde en az 3 defa oluyor
atlasannesiiii Benimde bir yerde toplanıyor sertleşme oluyor ama sancı yok bugün geçmeyen bir bel ağrım var yani 34 haftaligim yalancı sancı sanirim bu ara ara hafif kasik ağrım oldu.
Zeyna27 Ozlm0916 şuan bende aynı durumu yaşıyorum çarşamba sezaryen günü aldık ama bugün nedense bi kaç kez kasılma oldu kasılınca belime ağrı giriyor korkuyorum
Ozlm0916 Zeyna27 korkma kuzum allahın izniyle bişey olmaz sana yine az kalmış maşallah benim normalde 38+3 ken alırım demişti persembe gun almaya gidecez
Ozlm0916 Zeyna27 valla perşembe gün verecem dedi ama nst de sancı çıkarsa nolur bilmiyom 38 zi doldursun istiyom ben sancılarla durup duruyom öyle