ozlemtugra Yarın tam 39 haftalık olacağız. Sabahtan beri ayağa kalktığımda vajinada baskı ve ağrı oluyor bebiş hareket ettikçe de aynı baskı ve ağrı belime vuruyor. Doğum işareti mi acaba? Makat geliş bir de
hunilimom ozlemtugra bebek belki baş geliş olmaya çalışıyordur canım doğum sancısı belden kasiklara vurur düzenlidir
Canga02 ozlemtugra her sancı geldiğinde dakika tutun düzenli oluyorsa doğum sancısıdır. Allah yardımcınız olsun
ozlemtugra hunilimom bu haftadan sonra dönmesi çok zor demişti doktorum hatta bayram sonrası için anestezi işlemlerini bile ayarladık ama inşallah dönüyordur
hunilimom ozlemtugra hiç belli olmuyor canım bizim komşunun çarşamba sezeryan günü vardı pazartesi normal doğurdu bebek baş geliş olmuş
ozlemtugra Elif2968 doğumu tetikler diye bişey yapmaya korkuyorum şu an devlet takipliyim e malum bayram tatili de girdi araya 😔😔