Merhabalar 25+6 hamileyim bebeğimin hareketlerini 20.haftadan beri hissediyorum fakat hala düzenli olarak sürekli hissetmiyorum. yani 2 3 saatte birkaç hareket yapıyor. bazen çok hareketli. 2 saatte en az 10 hareket olması gerek diye biliyorum sizler nasıl hissediyorsunuz, bu haftada sürekli hareket halinde mi yoksa belli aralıklarla mı hareket ediyor?