Kizlar ben devlette başladım kontrollerine sonra ilk gebeligimde kolestaz oldugum için özele yönelmek zorunda kaldım. Ama şuan çam sakura Hastanesi’ne geçmek istiyorum 27 haftaligim şuan randevularin açıldığı tarihte 29 haftalık olucaz nasipse gitsem doktorlar problem yaparlarmi acaba neden bu hafatdan sonra geldin veya bakamayiz gibilerinden. Aranızda o hastaneye giden veya bu konu için bilgisi olan varmı acaba