Kizalr 1 aylık bebeğim var 3 saate bir sagip veriyorm sütüm fazla olduğu için fazlalıkları sit poşetine koyup dolaba atiyorm 3 poşet dolusu sütüm dolapta 2 ay süreleri kaldı tarihi gecicek diye çok mutsuzum onları vermk istiyorm ama taze sütüm varken niye dolaptaki lerini verim diyorm şuan sütüm yetiyor yine fazlaiklari atiyorm dolaba o dolaptakiler ne olcak bana akıl verin