AysegulAloluAcikgoz Iyi aksamlar Bu hafta sonu icin ufak bir seyehat planmasi yaptik esim ve arkadasiyla. Ben gezmeyi tabiki istiyorum ama nedense evham yaptim cok korkuyorum yolculuk sirasinda bebegime birsey olacak diye gezme derdine bebegimden olmak istemem :( cok kafama taktim stres yaptim :( Düsük tehlikem yok 18+2 haftaligim Sakaryada oturuyorum Konya Burdur Isparta falan gezecegiz bu gece yola çıkacağız Nasipse pazar gunu donecegiz. Uzun oldu kusura bakmayin bu haftalarda varmi yolculuk yapanlar.
Cansugomur Canım doktoruna sorabilirsin ama bir sorun olacağını sanmıyorum sık sık mola verin mola verince bı 10 ,dk yürü yanında atıştırmalık ve su bulundur arabada ayaklarını yüksekte tut bı sıkıntı olmaz İnsallah AysegulAloluAcikgoz
AysegulAloluAcikgoz Cansugomur Cok tesekkur ederim canim ister istemez icime bir korku düstu atlatamadim bir türlü sizinle paylasayim dedim belki icim rahatlar diye.
Cansugomur AysegulAloluAcikgoz ben de yolculuk yaptım 2hafta önce hemde aynı haftadayiz bende 18+2yim:) sadece yoruluyosun biraz o kadar
AysegulAloluAcikgoz Cansugomur Evet canim belim cok agriyor yorulunca benimde Allahin izniyle birsey olmaz insallah. Sende saglikla al bebegini kucagina insallah. Rabbim korusun sizide.
Cansugomur AysegulAloluAcikgoz arkana yastık koyarsın belinin ağrısı için yani arka koltuk boş sa yata yata git çok rahat oluyor 😂
AysegulAloluAcikgoz Cansugomur Evet bende oyle dusundum valla yastik alayim yumuşak battaniye sereyim uzanayim arkaya rahat olur dedim :) Ay bir atlatsam su hafta sonunu valla gozumde buyudu inan :/
AysegulAloluAcikgoz Cansugomur Insallah oyle olur Rabbim bebegimi ve hepimizi korusun sonradan uzulecegimiz birsey gelmesin insallah basimiza.