Slm kızlar guzel anne ve anne adayları
34+2 haftaliktan selamlar
Öncelikle hakkınızı helal edin sonra Konuya geçeyim
Bugun nedense çok aşırı bacak ağrım başladı bu normal mi kötü bisey mi
Daha 2 gün önce hastaneye gittim hicbi sorun yok dedi sadece bebegin suyu fazla şeker de normal cikti ama.cok yorgun düşüyorum nefes alamıyorum şu bile içtiğimde direk sisiyorum sizde durumlar nasıl lütfen içimi aydıntin