Bilgeszr Hamileyken kusmalarımdan dolayı aciline gitmiştim serum takılması için. Mecburi yatış verip, beni sabaha kadar 5 kişilik bir oda da damar yolu açık şekilde serum takmadan beklettiler. En son sabah vizitinden sonrada serum takılmayınca kağıt imzalayıp çıktım. İlgi, alaka sıfır 🤷🏻♀️ Kesinlikle tavsiye etmem.