Beyzacan geçen hafta sabah ve akşam alıyordum ve hayattan soğumuştum, bide çalışıyorum ayakta zor duruyodum prilam da içemiyodum hap içince midem bulanıyo diye doktora söyledim fitille etkileri aynı dedi. Bende doktora sormadım ama akşamları sadece 1 kere içip yatıyorum, önce prilam sonra progestan. Sadece çok yorgun uyanıyorum o kadar gün içinde bulantım olmuyo çok şükür