Merhaba hanımlar,
Unuttuğum bir şey vardır diye denk geldiğim hastane çantası konularını okuyorum. Video denk geldiğinde de izlerim. Neredeyse tüm listelerde anne için hastane çıkışı giyilecek kıyafet var. Giderken giydiğimiz kıyafeti neden çıkarken de giymiyoruz? Zaten hastaneye gider gitmez üzerimizi değiştireceğiz. Aklıma gelen tek sebep ani gelişen doğumlarda evden telaşla üzerinde ne varsa onunla hastaneye gidilmesi ihtimali. Bunda bile üzerimizdekilerle geri dönebiliriz heralde.
Ben planlı sezeryan yapacağım ve üzerimde bir elbiseyle gitmeyi düşünüyorum dönüşte de yine aynısını giyeceğim.