Fatma_tapo1 Merhaba ben dün akşam doğum yaptım bebeğim sabaha kadar yanımdaydı sabah ateşi olduğunu fark ettik ve vücudunda enfeksiyon çıktı şuan kuvezde böyle bir durum yaşayan varmı kaç gün kalır sizce?
Aslaninannesi01 Fatma_tapo1 bizde iki günlükken ateslenince götürdük enfeksiyon çıkmıştı küveze grdi 7 gün kaldı 4.gun anne uyum odasında beraber kalmaya başlamıştık çok geçmiş olsun
benimmdunyamm Fatma_tapo1 genelde annede varsa bebeğe geçiyor diyorlar sizde varmiydi bende enfeksiyon var korkuyorum bende yaa
Fatma_tapo1 Aslaninannesi01 bende gece saat 22.30 da doğdu sabah saat 10 da fark ettim ateşi olduğunu
Biroglanannesiii Fatma_tapo1 Canım geçmiş olsun sağ Salim çıkarsınız inşallah doktor doğumdan önce enfeksiyon için tesst yapmadı mı bende 1 buçuk hafta kadar sonra gidicem 38 de enfeksiyon testi yapıcak var mı yok mu diye varsa ilaç aldıracak bunları yapmadı mı
Aslaninannesi01 Biroglanannesiii benim enfeksiyon çıkmadığı hâlde bebeğimde enfeksiyon vardı gerçi benim suyum sızıntı şeklinde gelmis farketmeyince enfeksiyon kapms
Biroglanannesiii Aslaninannesi01 Benim doktorum da 1 buçuk hafta sonra dalan enfeksiyon için testler yapacak canım varsa doğuma kadar tedavi uygulayacak inşallah sorun olmaz işte doğumdan önce kontrol ve tedavi çok önemli
cutiebun enfeksiyon durumunda antibiyotik tedavisine başlanır oda 1 hafta sürüyor. yani 1 hafta kesin kalır. çok geçmiş olsun
Hatice2323 Fatma_tapo1 benimde ilk gebeligimde kızım enfeksiyon kapmisti bende varmis ve büyük ihtimalle doğum sırasında olmustu çünkü suyum geldiktenden 25 saat sonra suni sanciyla gerceklesti doğar doğmaz kuveze aldılar 15 gün yatmisti ama daha erken çıkanlarda oluyordu inşallah erken atlatir canınızı sıkmayın iyi olur insallah
hilal_avsar1 Fatma_tapo1 bende perşembe günü erken doğum yaptım bebiğimi kuveze aldılar ciğerlerinde enfeksiyon olduğunu söylediler ne zaman çıkacak diye senin gibi düşünüp duruyorum Allah yardımcımız olsun inşallah
Pasalarimmmmm Fatma_tapo1 benim oglumdada çıkmıştı enfeksiyon 14 kalmisti kuvezde hemde bende hiç enfeksiyon olmamisti hamilelikte şimdi yine hamileyim ve çok enfeksiyonum var hep korkuyorum doğumda yine bebeğinde enfeksiyon cikarmi diye rabbim şifa versin evladına insallah cnm
Aslaninannesi01 Fatma_tapo1 kolay atlatıyorlar çabucak toparlar merak etmeyin kolay olmuyor kokusunu içine çekip bırakmak ama yeter ki iyi olsunlar