sedaboz_ 😄Kilosu iyiyse gelmesinde bir sorun yok bence. Benim de 36 haftalık dün nst çekildi kalp atışları 145,150 lerde idi sanci vs yoktu bayramdan sonra tekrar gideceğim inşALLAH kilosu 2.800 3000gr falan ise gelmesini isterim artık. Çok zorlanıyorum artik,her ay önde olmasına rağmen 3 hafta geride şu an bu ay 😕