Vera09 OzgeBltt çok olurdu ozamanlar. Ilık su iç evin içinde yürüyüş yap ayaklarına sıcak su torbası koy yazın biraz zor ama 😕
Yesim52 OzgeBltt 9+3 üm şuan.1 haftadır gaz ve kabızlık beni bitirdi.bi kase çorba içemez haldeyim.nefes alamıyorum şişlikten.soda falan içiyorum ama faydası yok. Normalmiş bu haftalarda.
Vera09 annesinin_beybisi ona henüz erişmedim😄 yine aynı şeyler yapılabilir bağırsakların çalışması için yürümek önemli ılık suyu da doktorum demişti
ankakusu_2022 Ben 36. Haftamdayım deli gibi gazım var, geçen eşimle annemin yanında istemsizce gaz çıkarınca utancımdan ağlamıştım 🥺
annesinin_beybisi ankakusu_2022 aynen ya 31+3 üm gaz cok fena bir de sıkıştırıyor hareket ettirmiyor kendi evim olsa neyse de annemlerdeyim gaz falan da cikaramiyorum tuvalette bile sesi cikiyo mübarek 😁 bizim evdekiler hic sevmez öyle seyleri hamile falan demezler valla
OzgeBltt annesinin_beybisi anlayışlı olmak gerekiyor valla bende annemlerdeyim şuan saolsunlar çıkıyorum bende ☺️
MinnieMouse OzgeBltt aç kalmamaya çalış az az sık sık yemeye çalış canım. 4 aylık olduk hala bazı günler kabus gibi bir gaz sancısı çekiyorum 😐
Yesim52 OzgeBltt valla fayda eder diye günde 1 içiyorum yok hiç faydası yok. Ama bugünler geçiçi emin olun.