Gulsumcavdar Merhaba 34+5 haftamdayım dunden bugune ben yalanci sanci sanmıştım ve umursamadım kasilmam cok fazlaydı giderek artti doktora yazdim hastaneye gidip nst cektirmemi istedi nst de sancım cıktı bana serun taktilar , 3 tane belirli araliklarla dil alti ilac verdiler durdu açıklık var mı diye baktilar 1 cm açıklığım olmustu gece 3 ’te tekrar basladi sabah 6 da kahverengi akinti geldi hastaneye gittim lekenin açıklığın kontrol edilmesinden kaynaklandığını soyledi doktorum iki tane 1000 mg serum taktilar 3 tane 2 saat araliklarla dil alti hapi, erken dogum tehdidiyle bebek ciger gelistirici igne oldum ve progestan kullanmaya basladım yani demem o ki hicbir seyi basite almayalım.