Evet kızlar 31 haftamızdan beri riskim vardı oğluşum aşağıya baya baskı yapıyordu fitille 37 haftamıza kadar gelebildik yani bugun gece saat 4 e kadar suyum geldi Aslında normal doğum olarak ilerliyorduk ama alttan muane ve sancılara dayanamadığım için sezeryana çevirmek zorunda kaldım herkezin acı eşiği farklı tabikide benim çok düşük ama şuan daha 1 günlük bile değil yavrum yanımda allah isteyen herkeze nasip etsin şuan yürüyorum hafif sızlamalarım var okadar yarın taburcu 🙏