Zuzununannesi01 Kızlar ayın haziran 23 de kürtaj oldum doktorum yasmin ilaç verdi hormonlarım düzelsin diye bugün 16 gün oldu adet oldum yasmin ilaca devam etmelimiyim bırakimmi 5 tane kalmış
1Ada1 Zuzununannesi01 tam olarak bilgim yok ama doktorum adet olana kadar kullan demişti diye hatırlıyorum. Bilen çıkar umarım 🙏
beniminikuzum08 Zuzununannesi01 kanamanız nasıl bende 13 Haziran’da kürtaj oldum dün regl oldum ama leke gibi geldi bugünde var o öyle pedi çok kirşetecek kadar degil
Selennm Zuzununannesi01 bende Aralık 15 de kürtaj oldum bebeğimin kalp atışı durmuştu doktor bir ay sonra adet olursun dedi tam da doğru çıktı 15 ocakta ilk adetimi oldum ilaç falan da kullanmamıştım
Zuzununannesi01 1Ada1 banada aynısını söyledi ilaç bitince adet olacaksın diye 5 tane var bitmesine adet oldum o zmn artık bırakm dimi adetliyken kullanılmıyor galiba
1Ada1 Zuzununannesi01 canım normalde bu ilacı kullanırken görmemen gerekiyor. Düzensiz kullandığın oldu mu. Ben kullanırken bende ara kanama olmuştu şimdi hatırladım devam ettirmişti ilaca
bedia00 Bnde ayin 15inde kürtaj oldum 24 gun oldu yani ama doktor bana ilaç vermedi ne zaman adet olurumki
Zuzununannesi01 beniminikuzum08 kanama şöyle oldu akşama doğru adet oldum akşam parça geldi kanamamda vardı ertesi gün siyaha döndü ama leke olarak geldi bugün de aynı siyah Bi leke olarak çok az geldi anlamadım ara kanama galiba
beniminikuzum08 Zuzununannesi01 yani olabilir am adette olabilir benimde öyle çünkü ilkin böyle olması normal sanırım
Zuzununannesi01 beniminikuzum08 bende 7 haftalıkken boş gebelikten kürtaj oldum canım sana korun dedi mi doktor
Zuzununannesi01 Selennm bana hormonlarım düzelsin diye Yasmin verdi ama sanki erken oldum ilaçtanmı acaba böyle oldu
Selennm Zuzununannesi01 ilaçlandır büyük ihtimalle ben ilaç kullanmadım sadece folbiole devam et dedi bir ay sonra da adet olursun dedi oldum sonrada hep düzenli şekilde oldum adeti