Ben 16. Haftalık hamileyken gecirdim çok şükür grip gbi gecti 2 tane aşım vardı sadece ilk gün serum taktılar o kadar doktarım oksapar vermişti kan sulandırıcı iğne yalnız onu kendim yapamadım ee covid dolayı hastane gidemedim ambulans enjeksiyon içim gelmiyo o yüzden kullanmadım ama covid biter bitmez lan tahlili yaptırıp kanımda pıhtılaşma var mı diye baktırdım çok şükür bişi cıkmadı korkma sadece bol sıvı tüket dinlen