Kayınpederim hasta hasta bende korona yok diye kanıtlamak için benimle bir saat konuştu kapı ağzında eve almadık ama ona rağmen bulaştı ateşim 39a çıkıyor kemiklerim sızlıyor resmen başım kazan gibi. Annemlere gitsem onlara da bulaştıracağım ama eşime çok sinirliyim yüzünü görmek istemiyorum resmen git babanın evine dedim gitmiyor da odadan çıkmıyorum. Hastaneye acile gittik test yapmıyoruz zaten ilaç da vermiyoruz hamilesin ıhlamur iç meyve ye falan dedi doktor ateşin 38 olunca parol iç şu an korona yeniden yükselişte dedi. Sizin önerileriniz var mı bebeğe bulaşır mı sizce