Deletedmom_51 Kızlar 7 haftalık hamileyim. 14 saat yol geldim ayaklarım davul olmuş ya :( şimdi dönüşü düşünüyorum otobüsle döneceğim.. var mı hamilelikte yolculuk yapan?
ecemnas88 8 haftalık hamileyken 10 saat yol gitmiştim araçla şişkinlik olmuştu ama durabildiğimiz yerlerde inip yürümüştüm çokça rahatlatmıştı
Bebikkcik 26 haftalık hamileliğim de 15 saat yolculuk yaptım ayaklarım çok şişmişti ama hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür
Galaxy Valla ben 8,5 saatlik yol yaptım 3 gün sonra kahverengi kanamam oldu biraz, şimdi progestan kullanıyorum