merveyuksekacar Merhaba 🙋🏻♀️ Transferimin 8. Günü kan değerim 179 çıktı. İkiz olma ihtimali var mıdır sizce ?
2022bebeki merveyuksekacar İkiz olmasi maalesef beta ile belli olmuyor kese oluşumu ile alakali🐣 benim sizinkinden cok daha yüksekti ama tekiz bebik😚
Aise44 merveyuksekacar beta ile ilgili değil benim 7. Gün 182 idi ikiz oldu. Aynı gün transfer olan arkadaş daha düşük beta ile üçüz🙂
merveyuksekacar 2022bebeki hayırlısı ile tamamlansın da süreç tek yada ikiz hiç sorun değil merak ettim ☺️ Teşekkür ederim 🙏🏻 Sağlıkla kavuşalım inşallah
AysenSeker merveyuksekacar çift olsaydı kesin derdim ama yine yüksek çıkmış maşallah . İkiz olma ihtimali yüksek. Benim çift embriyoydu ikisi de tuttu☺️ Sağlıkla gelsinler bebeklerimiz
2022bebeki merveyuksekacar 10.gun 509du benim 🐣 Sizin gibi ben de heyecanlanmıştım. Saglicakla en kolayindan kavuşalim bebislere, hayirli olsun 😍