Serife_1503 Canım haftalarda ben de bıçak saplanır gibi çok şiddetli ağrılar yaşıyorum hatta iki büklüm yürüyorum öyle söyleyebilirim acile gittim acildeki doktor ben de enfeksiyon olduğunu ve enfeksiyonun ağrı yaptığını söylemişti o yüzden de bana fikir ve antibiyotik verdi ama umarım seninki farklı bir şeydir sen yine kendini çok yorma ayaklarını havaya kaldır o şekilde uzan ama içinin rahat etmesi için mutlaka bir acil görün derim