Zehra2404 5+2 karnim yani alt kisma dogru Sol tarafima sanci/ kramp giriyor. Sizdede ilk haftalari böyle belirtiler oldumu ? Normal mi?
Sura857 Zehra2404 bende de çok oluyordu adet olacakmışsın gibi oluyor ama şiddetli olursa druna sor mutlaka
Zehra2404 Sura857 cok aşırı şiddetli değil ama kramp bir giriyor sonra gidiyor arada sırada gırıyor ağrı
xhaticex Bende de kısa süreli ağrılar oluyor 4. Haftadan beri şuan 6 haftalık olmak üzereyiz sanırım lekelenme olmadığı sürece tehlikeli değil